Kako je sve počelo
1890 - 1920

1897

Istorija kompanije Queisser Pharma počinje u maloj farmaceutskoj fabrici u Hamburgu 1897. godine. Alfred Kajzer (Alfred Queisser), koji je u to doba bio student farmacije, iz Lužice u regiji Drezdena dolazi u Hambrug kako bi se ostvario kao proizvođač. Tada je svoju proizvodnju fokusirao na proizvode kao što su kreme, tečni sapuni i paste za zube. Uprkos teškim okolnostima a zahvaljujući svojim preduzetničkim, naučnim i marketinškim vještinama ujedinjenim u jednu osobu, Alfred Kajzer (Alfred Queisser) je uspio stvoriti uspješnu kompaniju konstantno šireći njeno poslovanje.

1919

Drugi stub današnje kompanije Queisser Pharma je kreiran od strane apotekara iz Esena po imenu Jozef Peter Henes (Josef Peter Hennes). Iz biljaka i drugih prirodnih sastojaka, 1919. godine, razvio je recept današnjeg Doppelherz® energetskog tonika. U kompaniji istog imena koju je osnovao, tonik se uspješno proizvodio i plasirao na tržište.

Registracija Doppelherz zaštitnog znaka
1921 - 1960

1921

Po prvi put, Doppelherz tonik je registrovan kao zaštitni znak. Prema tome, kamen temeljac za brend Doppelherz, kakav je danas, je položen. To je momenat kad počinje zaista uzbudljiva priča.

1950-e

Zahvaljujući intenzivnim advertajzing kampanjama, svijest o toniku je rasla velikom brzinom zbog čega je simbol 2 srca vrlo brzo postao oličenje vitalnosti, zdravlja i blagostanja miliona ljudi. U toku 1950-ih godina, elegentne domaćice, obučene u boje brenda - crvenu i crnu, reklamirale su tonik.

Queisser Pharma dolazi u Flensburg
1960 - 1980

1970-e

Obje kuće su se konačno spojile i formirale firmu “Queisser Pharma”, koja je krajem 1970-ih godina pripala kompaniji HGDF Familienholding Ltd. & Co. KG, porodičnoj flensburškoj kompaniji, čija je majka firma osnovana u Flensburgu davne 1738. godine.

TV kampanje sa kultnim statusom
1980 - 2000

1982

Jedinstvenim pojavljivanjem brenda Doppelherz na TV-u 1982. godine, stvorena je istorija. Ova TV reklama, koja je lansirana početkom ’80-ih godina i koja je trajala mnogo vremena, vrlo brzo je dostigla kultni status a čak je i danas pamte mnogi korisnici.

Proširivanje asortimana proizvoda
2000 - 2010

2000

Doppelherz više ne predstavlja samo poznati tonik. U skladu sa motoom “Sve što ti srce poželi”, Doppelherz sve svoje znanje usmjerava u razvoj novih proizvoda.

Kao dodatak toniku, koji je bez šećera i bez alkohola (Vital Tonic N), Doppelherz se razvio u jedan od vodećih brendova u oblasti proizvoda od luka, žen-šena, zatim vitamina i minerala, kao i pripreme omega-3 masnih kiselina.

Brend za cijelu porodicu
2010 - 2015

2011

Brend Doppelherz se mijenjao godinama, Od preventivnih proizvoda za srce, vitalnost i energiju u toku poznih godina života, u toku poslednjih godina, širok asortiman ljekova i dijetetskih suplemenata namijenjenih cijeloj porodici je isplivao u različitim, modernim dozama i oblicima.

2014

Doppelherz postaje vodeći brend na tržištu među proizvodima iz kategorije dijetetskih suplemenata.

Internacionalni i blizu svojim korisnicima
Danas

2016

Umjesto za TV kao što je to bio slučaj u prošlosti, novi spotovi proizvoda se uglavnom kreiraju za online formate što omogućava direktan kontakt sa korisnicima i partnerima.

2021

Samo je pitanje vremena kada će Doppelherz postati globalno dostupan svima. Uz pomoć šest podružnica i partnera u preko 60 zemalja, Doppelherz proizvodi se prodaju širom planete. Danas, proizvodi se sve više i isključivo reklamiraju putem interneta. Više od 600 zaposlenih omogućava Doppelherz-u da se uspješno nosi sa konstantnim povećanjem potražnje za proizvodima za zdravlje. Sa nedavno izgrađenim logističkim centrom na sjeveru regije Šlezvig-Holštajn, Flensburg ostaje centar Doppelherz svijeta.